FunctieAls call-agent van de COVID-19 informatielijn help je hen zoveel mogelijk hun problemen op te lossen. Daarnaast geef je de betrokken personen de juiste informatie en vul je samen met hen de vragenlijst in. U en de getroffen persoon zullen de mensen waarmee ze in de afgelopen tijd in contact zijn geweest, controleren en informeren. Aanbod
Jouw profiel
Gezondheidszorgachtergrond is een meerwaarde Ontwikkel indicatoren voor serviceprestaties en analyseer resultaten om klantstrategieën aan te passen, te formuleren of te promoten, jaarlijkse actieplannen en servicedoelstellingen te bepalen, De activiteiten van het team coördineren, de follow-upgegevens van de activiteiten vastleggen, het jaarverslag voorbereiden, verbetervoorstellen voorstellen, meningen van klanten verzamelen en deze naar productie, markt, onderzoek, ontwikkeling sturen …, kwaliteitsprocedures voor klantenservice formuleren of verder ontwikkelen om te controleren of de kwaliteit van de implementatie is Procedures, oplossingen voorstellen voor klachten van klanten, of documenten doorsturen naar de geschillenafdeling, de logistieke afdeling, … De derde of vierde graad secundair beroepsonderwijs (BSO3 of BSO4), de derde graad secundair beroepsonderwijs (TSO3), de derde graad secundair kunstonderwijs – buiten de EU
|
https://www.administratieve-medewerker.be/p/callcenter-agent.html |