Bartomaud
Image default
Banen en opleidingen

Call agent COVID-19 infolijn

call agent Antwerpen

Functie

Als call-agent van de COVID-19 informatielijn help je hen zoveel mogelijk hun problemen op te lossen.

Daarnaast geef je de betrokken personen de juiste informatie en vul je samen met hen de vragenlijst in. U en de getroffen persoon zullen de mensen waarmee ze in de afgelopen tijd in contact zijn geweest, controleren en informeren.

Aanbod

  • Je werkt in een contactcenter.
  • Wij zorgen er uiteraard voor dat u veilig kunt werken. Daarom hebben we natuurlijk rekening gehouden met sociaal isolement.
  • Het is erg handig om met het openbaar vervoer te reizen.
  • Een contract van 38 uur per week (meer tijd is bespreekbaar).
  • Flexibel schema, we houden rekening met uw voorkeur.
  • Professionele training.
  • Correct salaris
  • Sociaal abonnement
  • Tijdelijke dienst.
  • Gratis water en koffie

Jouw profiel

  • Drie maanden beschikbaarheid;
  • Je hebt minimaal een diploma secundair onderwijs (A2)
  • Gratis van maandag tot en met zondag van 8u tot 20u. (We kunnen uitzonderingen samen bespreken.)
  • Je bent attent en oplossingsgericht.
  • Je kunt goed omgaan met stress en emotionele omstandigheden
  • U spreekt goed Nederlands. Andere extra talen zijn een toegevoegde waarde.
  • Je bent sterk in management

Gezondheidszorgachtergrond is een meerwaarde

Ontwikkel indicatoren voor serviceprestaties en analyseer resultaten om klantstrategieën aan te passen, te formuleren of te promoten, jaarlijkse actieplannen en servicedoelstellingen te bepalen,  De activiteiten van het team coördineren, de follow-upgegevens van de activiteiten vastleggen, het jaarverslag voorbereiden, verbetervoorstellen voorstellen, meningen van klanten verzamelen en deze naar productie, markt, onderzoek, ontwikkeling sturen …, kwaliteitsprocedures voor klantenservice formuleren of verder ontwikkelen om te controleren of de kwaliteit van de implementatie is Procedures, oplossingen voorstellen voor klachten van klanten, of documenten doorsturen naar de geschillenafdeling, de logistieke afdeling, …

De derde of vierde graad secundair beroepsonderwijs (BSO3 of BSO4), de derde graad secundair beroepsonderwijs (TSO3), de derde graad secundair kunstonderwijs – buiten de EU

https://www.administratieve-medewerker.be/p/callcenter-agent.html