Het zowel extern als intern communiceren met (interactieve) digitale schermen wordt steeds belangrijker. Goede kwaliteit schermen en een goede aanpak zijn volgens Qyn daarom ook van onschatbare waarde voor deze vorm van communicatie. Hun slogan is natuurlijk niet voor niets ‘mastering digital signage‘. In dit artikel lees je alles over de aanpak van Qyn als het gaat om schermcommunicatie.

De conceptualiseren van jouw communicatie

Het eerste onderdeel in de aanpak van Qyn is het ontwikkelen van een duidelijk en goed concept. Het gaat erom dat je weet wie en wat je wilt bereiken met je communicatie. Het bepalen van de boodschap en de doelgroep is ontzettend belangrijk. Goede toepassingen van communicatie zijn gebaseerd op een goed concept. Qyn heeft jarenlange ervaring en kan deze gebruiken om je goed te adviseren.

De realisatie van je concept

Na het opzetten van een concept is het zaak dat dit concept werkelijkheid wordt. In korte tijd kan door de experts van Qyn veel bereikt worden. Een goed projectmanagement is daarbij heel erg belangrijk. Het is namelijk belangrijk dat de boodschap zo goed en zo snel mogelijk bij de klant terecht kan komen. Qyn garandeert daarbij kwaliteit en vakmanschap op zowel het niveau van het concept als het technische aspect van de software en hardware.

Operationaliseren en optimaliseren

Als er iets mis is met het systeem wordt dit opgelost door Qyn. Zo kunnen zij op afstand continuïteit van je systeem garanderen. Daarnaast is ook evaluatie van het systeem regelmatig nodig. De gebruiker en de doelstellingen kunnen veranderen. Hieraan kan het systeem in de loop der tijd worden aangepast. Zo heb je altijd een concept dat blijft werken. Je bedrijf veranderd en je communicatie verandert mee.